
Die begin van ’n droom: Van Eeden tax se storie
Toe haar seun gebore is, het sy geweet sy wil soveel moontlik tyd saam met haar kinders deurbring. Die gedagte aan ’n onderneming wat haar nie net finansiële sekuriteit sou bied nie, maar ook die vryheid om haar gesin eerste te stel, het begin posvat.
Sy was nog altyd lief vir nommers en met haar kwalifikasie was dit ’n natuurlike keuse om haar in rekeningkunde en belasting te vestig. Maar soos met enige nuwe onderneming, was daar struikelblokke. Dit was moeilik om ’n kliëntebasis op te bou en die regte stelsels te vind wat vir haar werk. Deur baie navorsing, vra vir hulp en mondelinge bemarking, het sy stadig maar seker ’n stewige fondament gebou.
Tog het twyfel altyd bly kop uitsteek. Is die onderneming suksesvol? Sal dit aanhou groei? Maar met my passie, die onwrikbare ondersteuning van my man en my geloof, het ek vasgebyt. Elke klein oorwinning het my verseker dat ek op die regte pad is.
Die onderneming self
Vandag help my onderneming, ondernemings en individue om op hoogte te bly van belasting en rekeningkunde. Wat my diens besonders maak, is my persoonlike benadering: Ek plaas myself in my kliënte se skoene en maak seker hulle verstaan presies wat aangaan. ’n Kliënt wat weet, is ’n kliënt wat vertrou.
Met ’n kliëntebasis wat hoofsaaklik deur verwysings groei het, is dit duidelik dat my werk spreek tot die harte van mense. Maar uitdagings bly steeds deel van die reis – veral die konstante gesukkel met SARS en kliënte wat agterstallig is. Tog het ek geleer om kalm te bly en oplossings te vind.
Groei en strategie
Die onderneming het eenvoudig begin – net belastingdienste vir individue. Vandag bied ek ’n wye verskeidenheid dienste, van salarisstrokies tot finansiële state en boekhouding. Hierdie groei is nie toevallig nie; dit is die gevolg van slim strategiese besluite en ’n aanvoeling vir markbehoeftes.
Tog is een van my grootste lesse dat nie alle kliënte gelyk geskep is nie. Ek het geleer om my integriteit bo geld te stel en om eenvoudig nie ongemaklike kliënte aan te neem nie. Ek moes ook leer dat nie almal hul rekeninge betaal soos beloof nie – vandaar die nuwe beleid van deposito’s op groot fakture.
Om risiko’s te bestuur, hou ek streng rekords en laat kliënte belangrike dokumente teken. Ek het ook versekering, net vir ingeval iets verkeerd sou loop.
Leierskap en spanwerk
Ek glo in ’n gebalanseerde leierskapstyl – een wat beide individue en spanne kan lei. Ek is vriendelik en toeganklik, en my span weet dat hulle altyd met my kan praat. ’n Goeie span is een waar almal se stem gehoor word, en ek maak seker dat dit die geval is.
My onderneming funksioneer nie soos ’n tradisionele maatskappy met hiërargie nie. Ons is ’n span entrepreneurs wat mekaar ondersteun. Wanneer uitdagings opduik, luister ek eers en soek dan die maklikste en doeltreffendste manier om dit op te los.
Drome vir die toekoms
My langtermynvisie? Om my span uit te brei en uiteindelik my man voltyds in die onderneming te hê. Ek wil ook entrepreneurs help verstaan wat hul verantwoordelikhede is, en droom daarvan om werkswinkels aan te bied.
Tegnologie is ’n kritiese deel van my sakemodel en sal dit altyd wees. Alles gebeur elektronies en om relevant te bly, volg ek gereeld opleiding om by te bly met veranderings in die mark. Ek leer aanhoudend om myself as ’n leier in my veld te posisioneer.
Persoonlike lesse en wysheid
Die pad van ’n entrepreneur is nie maklik nie. Dit verg harde werk, opofferings en volharding. Maar om te sien hoe mense in jou glo en hoe jou onderneming groei, is onbeskryflik.
Om werk en persoonlike lewe te balanseer, bly ’n uitdaging. Ek het egter streng reëls: geen werk oor naweke nie, behalwe in uiterste gevalle, en geen e-posse ná 18:00 nie.
My raad aan aspirant-entrepreneurs? GLO IN JOUSELF! Volg jou drome en omring jouself met mense wat jou groei ondersteun.
Ek hoop om ’n impak te maak deur mense te help en op te voed. Baie mense is bang vir belasting en rekeningkunde – ek wil hierdie vrees breek.
Die beste raad wat ek ooit gekry het, is eenvoudig: glo in jouself en jou diens. Fokus op kliënte wat saam met jou groei en moenie jou tyd mors op dié wat jou terughou nie.
As ek iets anders kon doen, sou dit wees om van die begin af die regte stelsels in plek te hê en administrasie dadelik aan te pak. Ek sou ook vroeër vir hulp gevra het.
My nalatenskap? Ek wil onthou word as iemand wat altyd bereid was om te help, vriendelik was en ’n bekostigbare diens gelewer het wat mense se lewens makliker gemaak het.