Blogplasings

As jy al die faktore oorweeg wat ’n onderneming opbou, kan die skep van ’n logo dalk nie ’n prioriteit wees nie. “Miskien het ek nie ’n logo nodig nie,” fluister ’n klein stemmetjie agter in jou gedagtes. Moenie na daardie stem luister nie; hy kon nie meer verkeerd wees nie. Om ’n logo te hê is ’n baie belangrike deel om jou handelsmerk suksesvol te maak. Jou logo sal aandag trek, ’n sterk indruk skep, dit is die basis van jou handelsmerkidentiteit, dit is onvergeetlik, dit skei jou van jou kompetisie, dit bevorder jou produklojaliteit en dit word deur jou gehoor verwag.

Kom ons kyk na die volgende ses punte.

  1. Dit trek aandag

Aandagspan is deesdae kort – veral met verbruikers. Soos sake tans staan, het ondernemings ongeveer twee sekondes om potensiële kliënte te oortuig dat hulle produk oorweging werd is. ’n Logo kan kykers se aandag vinnig trek en ’n onderneming se kernwaardes op ’n interessante manier kommunikeer. Jou logo kan tot jou voordeel werk as jy ’n soliede logo het om namens jou onderneming te praat.

  1. Dit skep ’n sterk eerste indruk

Jy het een kans om dit reg te kry. ’n Logo is ’n onderneming se eerste kennismaking met verbruikers. As dit goed ontwerp is, kan dit die belangstelling van die publiek lok en hulle motiveer om meer oor die onderneming te leer; so nie het jy net ’n potensiële kliëntebasis vervreem en jou besigheid basies toegespits.

Hierdie eerste indruk is jou manier om onmiddellik te kommunikeer oor die produkte wat jy verkoop of die diens wat jy lewer. Jou logo stel jou onderneming van die begin af bekend as ’n uitblinker in jou professionele ruimte.

  1. Dit is die grondslag van handelsmerkidentiteit

Suksesvolle handelsmerke gaan daaroor om ’n storie te vertel. Die storie is wat jou kliënte beïnvloed. En hoewel dit waar is dat logo-ontwerp slegs ’n deel van die handelsmerk van ’n onderneming is, dien dit as die basis vir die hele verhaal waarop die handelsmerk gebou is.

Kleure, kleurtoon, lettertipe – dít alles word bepaal deur die verhaal wat jy probeer vertel en jou logo is die weg vir hierdie verhaal. Hierdie elemente sal later vanaf jou logo vertaal word op al jou handelsmerkmateriaal – insluitend briefhoofde, besigheidskaartjies, webtuistebladsye ensovoorts – om ’n konkrete, bemarkbare handelsmerkidentiteit te skep.

  1. Dit is onvergeetlik

Jou logo lei die gehoor na die onderneming. Logo’s is ’n punt van identifikasie, dit is die simbool wat kliënte gebruik om jou handelsmerk te herken. Die ideaal is dat jy wil hê dat mense die sig van jou logo onmiddellik moet verbind met geheue van wat jou onderneming doen en nóg belangriker, hoe dit hulle laat voel.

Omdat ’n goeie logo ’n visuele, esteties aangename element is, lei dit tot ’n positiewe herinnering aan jou handelsnaam dat die naam van jou onderneming nie alleenlik is nie.

 

  1. Dit skei jou van jou kompetisie

Waag om anders met jou logo te wees, want jou maatskappy se logo sê vir verbruikers waarom jou besigheid uniek is. ’n Goeie ontwerpte logo kan alles kommunikeer, van die agtergrond van die onderneming (professioneel, ontspanne, prettig) tot hul missie (vermaak, doeltreffendheid, innovasie) deur die regte ikoon of die regte lettertipe. Met ander woorde, jou logo is die forum om jou waardes oor te dra en om aan verbruikers te wys hoekom jy beter as jou mededingers is.

  1. Dit bevorder handelsmerklojaliteit

Verbruikers smag na konsekwentheid. Namate jou handelsnaam groei, sal jou logo meer bekend raak vir ’n wye verskeidenheid verbruikers en hierdie bekendheid skep die persepsie dat jy betroubaar en toeganklik is.

Vertroue word gebou op ’n goed ontwerpte logo en die lojaliteit van handelsmerke is vinnig om na te volg. Sodra kliënte van jou hou, gaan hulle jou weer en weer soek – en jou logo is die ding waarna hulle eerste sal soek. Jou gehoor verwag dit. Jou logo is die eerste ding waarna jou gehoor sal kyk as hulle kommunikasie van jou handelsmerk af sien. Dit moet die voor- en middelpunt van al jou bemarkingsmateriaal wees, soos besigheidskaartjies en advertensies ensovoorts. As jou logo nie uitstaan nie, mis jy dalk die geleentheid om jou besigheid in die gedagtes van jou gehoor te laat bly.

Soos jy kan sien, benodig jy ’n logo; dit is belangrik. Ons logo-ontwerpvaardighede kan jou help om ’n unieke en effektiewe beeld te skep om die beste eienskappe van jou onderneming te verteenwoordig. Gaan na ons tuisblad www.flavouredsalt.co.za en laat ons jou help.

Meer oor die skrywer van die artikel: Vicky-Lee Vermeulen is die vrou van ’n dierbare man, Diederick, en trotse ma van een. In Februarie 2021 sal sy ’n mamma wees van twee.

Sy is gehuisves in Randburg, Johannesburg. Haar passie vir kunste en grafiese ontwerp het reeds op ’n jong ouderdom begin. Sy kan steeds die dae onthou toe sy die inkopietrollie se inhoud volgens kleur gepak het sodat alles baie mooi bymekaar pas. Sy het al in graad 1 kunsmerietes gewen en was lief vir teken.

Vicky-Lee het haar passie ná skool gesien as ’n beroep vir die toekoms. Sy het in Potchefstroom gematrikuleer en in 2000 grafiese ontwerp aan die Puk begin studeer.

Ná suksesvolle voltooiing van haar studies is sy in 2005 vir twee jaar Londen toe, waarna sy na Johannesburg verhuis het om haar beroep as grafiese ontwerper te begin. In haar 13 jaar as grafiese ontwerper het sy met die volgende handelsmerke gewerk: T-Systems SA, MTN, Pick ‘n Pay, Virgin Mobile, CHOC Childhood Cancer Foundation South Africa, Rise Against Hunger Africa, Old Mutual, DB Schenker Dubai, Johannesburg City, Mike’s Kitchen, Oprah Winfrey Leadership Academy for Girls, Hellmann Worldwide Logistics, SASFIN Logistics, King Pie, Urbanologi, Mad Giant, Voltex en vele meer.

Logo Sources: Logopond.com

 

Deel die artikel